torsdag 23 april 2015

Imorgon inreds lägenheten inför leva&bo!


Imorgon är den stora dagen då lägenheten skall inredas! Den skall fyllas med möbler, växter och saker! Textil och tapet! Allt händer imorgon och det är mycket som skall klaffa! Tur för mig att alla jag samarbetar med är så positiva!

Om du bor i närheten! Missa inte Leva&Bo i Karlsborg på lördag 25/4 kl 10-14! Se programmet på www.karlsborg.se. Kom och diskutera inredning och trädgård med mig och var med i en utlottning av inredning från Karlsborgs fina butiker! Jag finns i visningslägenheten under hela dagen! Välkommen!

Karlsborgs kommun och Karlsborgsbostäder ordnar mässan. Jag inreder lägenheten med produkter från Modesto, Mölltorps handelsträdgård, Fransson & Frida, Evas Butik AB, Alruna friskvård, Idas brygga, Afecto, Hela dig i Åsen, Ryafår i Åsen, 5 knop i Forsvik, Hugos blommor, Rum och kök, AME och Colorama!


På bilden ser ni inredning från 5 knop och Afecto hemma hos mig. Jag lovar många fler bilder framöver från lägenheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar