söndag 8 februari 2015

Luft och ljus!


Jag älskar ljuset! Äntligen är det här igen. Håller till och med på att möblera om i mitt arbetsrum för att få mer ljus vid platsen där jag sitter och ritar. Ritade en barockträdgård och en 70- tals trädgård förra vecka. Riktigt roligt! Och jag tror faktiskt att jag får ännu mer inspiration vid att sitta vid ett fönster.

Bilden är signifikativ till det jag tycker är viktigast i inredningen just nu. Ljus, luft, transparens och sköna färger som bildar enhet.

Trevlig söndag!

3 kommentarer:

  1. Klart du ska sitta vid ett fönster! Tror jag bara är bra för kreativiteten:)
    Vacker bild!
    Ha en fin söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga krus som skymtar på bilden ;).....jaa ljuset är på väg tillbaka, såå härligt!
    jag sitter också vid fönstret när jag bloggar...utanför fönstret råder full aktivitet vid fågelmatarna....så roligt att se fåglarna slåss om maten, hihi...här har vi rena rama våren idag...8 grader varmt och takdropp ;))....inte såå vanligt vid den här årstiden ;)....men det förekommer...
    Kram bia

    SvaraRadera