onsdag 26 december 2012

Vilken jul!










Vilken julhelg! Fortsatt sjuka, trötta och sorgsna av saknad efter min älskade farmor som avslutade sitt liv i helgen. Samtidigt har vi haft det väldigt fint och gott tillsammans! Och barnen har lek och lek och lek och träffat tomten såklart! 

Den fina girlangen har min syster gjort av buxbom! Zinkplattorna har hon skrivit på och hon fick de fina lyktorna i julklapp av sin man! Bra smak! Kommer att passa väldigt bra i deras vackra hus på Nötteröy i Norge (ni kan se bilder på deras fina hall i julinlägg från förra året!) Jag önskar alla en god fortsättning! Och Gott Nytt År!

10 kommentarer:

  1. Ha en fin Annandagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Nääää....vad är det jag hör ! Tycker så synd om dej / er. Hoppas innerligt att det vänder snart. Till på köpet förlorar ni farmor oxå mitt i julhelgen...jag förstår om det känns upp o nervänt allting.
    Tänker på dej !

    Hoppas ni kan hitta något fint resten av ledigheten...kramar till dej från mej.

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Anna!!! Förstår att Julen ha varit jobbig!!! Men skänker dig lite styrkekramar från Öland!!! "Störstaste" kramen från Maja

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt! Jag önskar verkligen att ni får bli friska och att allt blir så bra det kan bli under omständigheterna! Riktigt tråkigt att förlora någon av dom nära och kära den här tiden... klart att det aldrig är kul men kanske extra jobbigt den här tiden. Klyvna tankar gissar jag att det blir :(

    Tänker på er och sänder ett fång med varma kramar till er!
    Marie

    SvaraRadera
  5. Usch, vad beklagligt. Så tråkigt :(
    Stor kam på er!!

    SvaraRadera
  6. Men fy va tråkigt... Hoppas ni ändå har funnit tröst hos varann...
    Stor kram o va rädda om varann.
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Vad ledsen jag blir för er skull. Hoppas ni har möjlighet att vara med varandra och ta hand om sorgen.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Heeej!
    Hu, så trist att farmor somnat in… beklagar!
    Och så sjuka på det… Ja, ibland blir det inte som man tänkt sig.
    Sköt om dig nu och så önskar jag ett fint nytt år!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Trist att mista någon kär...ledsamt...kraaaam....

    Fina bilder du visar:)

    Jag önskar dig en fin afton och ett Gott Nytt År 2013!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Hej finaste Anna! Vill Önska dig en God fortsättning på 2013 o Tack dig för en härligt inspirerande blogg! Stor kram från Maja

    SvaraRadera