torsdag 13 december 2012

Barnkläder- nystukna favoriter!

 









Jag borde ha köpt aktier i Polarn o. Pyret innan vi skaffade barn! Jag älskar deras kläder och vi har nästan inget annat. Det sistnämnda har ändå gjort att jag var sugen på att hitta lite nya stilar när ändå garderoberna till de små "behövde" fyllas på! Jag har strukit julkläder idag så jag passade på att fota lite. Översta klänningarna är från Lindex, inköpta av mormor för att bäras av alla barnbarnen på julafton. De vackra förkläderna har jag köpt av en superduktig kvinna på marknad. Den sköna Pippi- klänningen är av märket Små hjärtan. Blårutiga är från Polarn och rödrandiga från NYBLOM KOLLÈN. Övriga kläder är från POMP de LUX. Ett märke som en väninna till mig skall börja sälja och som jag är helt galet förtjust i! Det är barnen också så det var inte så mycket som var "ledigt" för fotografering! Kläderna är välgjorda, detaljrika och väldigt sköna! Jag har visitkorten kvar för de hemmasydda kläderna om någon vill veta mer! Och jag kan gärna förmedla kontakten om någon är intresserad av ett POMP de LUX party när Åsa börjar sälja dem i slutet på februari! Och kavaj till en treåring!? Ja men kan inte det bli en fin finjacka i vår!!!? Önskar dig en fin luciadag!



4 kommentarer:

  1. Oh, så fina kläder!
    Tittar in för att önska dig en fin 3:e advent!
    Vi åker till huvudstaden för att hämta vår stora dotter, som nu får jullov och ska vara hemma en hel månad och mysa med oss. Ska bli så skönt!

    Kram till dig!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Men vad jättefint! De kunde hänga framme hela tiden när de inte används bara för prydnad.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Ååååååååh såååååååååå vackra kläder!!!! Riktigt fina! Polarn & Pyret gör bra kläder, bra kvalitet! Pippiklänningen - wow, sååååååååååå fin!!! Härligt att ha fixat alla julkläder klara, jag har köpt en klänning till mig som jag ska ha på julafton men dottern skulle behöva något fint, får ta en tur till stan i helgen:))

    Stööööööörsta kraamen aka

    SvaraRadera
  4. Verkligen fina kläder...jag kan sakna den tiden när jag fick klä på Thea en madickenklänning..nu har hon rätt så mkt egna åsikter om kläder. Pomp de lux, har dom stortjejs kläder oxå ?

    Kramen och trevlig helg

    SvaraRadera